Andre blogs vi følger

mandag den 11. februar 2013

Krympeplast

I dag har jeg leget lidt med krympeplast.
Det er super nemt og tager ikke lang tid. Det er første gang jeg arbejder med krympeplast, så figurerne er blevet derefter (;
Det eneste du behøver er en permanent tusch, krympeplast, saks, ovn og evt. hulmaskine.
Krympeplasten og tuschen har jeg købt i Creativ Hobby.

Det eneste man skal være opmærksom på er at de figurer du tegner på plasten skal være ret store, da det krymper utrolig meget! Der står det krymper så den er 1/3 af den tegnede figur, men jeg synes den krympede lidt mere.
En anden ting er at I ikke skal gå i panik hvis plasten bøjer og ruller i ovnen, den ligger sig forholdsvist fladt ned igen, når den er færdig med at krympe, I kan evt. trykke den helt flad med en ske.

Her er hvad jeg fik ud af min første gang med krympeplast.

 
Ens tegneevner behøver altså ikke være specielt store :)


Inden den kom i ovnen.


Efter.


Jeg er specielt tilfreds med cyklen og &'et.
Cyklen er den eneste der er hul i, men det burde der have været i dem allesammen.


- Kristina.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar