Andre blogs vi følger

lørdag den 9. februar 2013

Room makeover

Jeg har besluttet mig for at rydde ud på mit værelse, af de pynteting, jeg egentlig ikke kan lide, men har fået af nogle vigtige personer:) Undskyld!
Så nu er jeg i gang med at lave nye pynteting primært til min stige reol.

Her er hvad jeg har lavet indtil videre:)



Højhuse, jeg har skåret ud i hvidt og "natur" karton.
Jeg kan godt lide det uperfekte, så derfor er de skåret i fri hånd.
Tapen er fra Tiger mener jeg.






Jeg har også lavet to af disse fugleophæng i lilla.
Det er faktisk rigtig nemt, så det er bare at komme i gang!:)
Pomponerne er lavet med sådan nogle pomponlavere fra Panduro Hobby.
Garnet er fra Søstrene Grene.
Silkepapiret fås også i Søstrene Grene.
Træperlerne er købt i Tiger.

Jeg håber I kan se nogenlunde hvordan de er lavet:)


- Kristina.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar