Andre blogs vi følger

lørdag den 6. april 2013

Zendoodle dyr

Jeg har lige brugt lidt af min eftermiddag på at zendoodle.
Denne gang som en kanin og en kat:) Synes faktisk resultatet blev ret godt, eftersom det er mine første zendoodle dyr.
ALLE kan zendoodle, unge som gamle.
Hvis man ryster for meget på hænderne kan man bruge en lineal til stregerne.
Jeg gør det i fri hånd, og jeg ryster ret meget på hænderne, så jeg er et levende bevis på at det kan lade sig gøre:)
Kun fantasien sætter grænser, så det er bare med at gribe tuschen og finde noget papir og komme i gang.
Jeg ved også at mange med diagnosen ADHD bruger denne tegnemetode til at finde ro og øve sin koncentration.






Jeg har desuden også allerede navngivet mine dyr som I kan se på billederne:)
Kelly Kanin og Mira Mis:)



- Kristina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar