Andre blogs vi følger

søndag den 5. maj 2013

Solskin og Fat Lady

I dag har mor og jeg været på Ausumgaard til deres forårsmesse.
Der var alt fra kælefår til kunst og godt vejr!
Nå, men vi gik rundt ved de forskellige stande med hækling, syning, smykker, mad, vin osv, og det var da også meget fint og hyggeligt, men der var ikke noget jeg lige følte mig inspireret af, indtil vi kom forbi en virkelig dygtig kunstner! Hun lavede de flotteste, sjoveste og mest inspirerende billeder jeg længe har set. Der var ikke en fejl på dem, og de billeder hun havde taget med kunne lige så godt være en hel historie, som det kunne være billeder hver for sig. Alle hendes billeder var med de her tykke mennesker, som sad på en gren i en skov.
Samtidig med at hun malede disse meget smukke og søde malerier, lavede hun også glaskunst, ikke noget specielt som sådan, men også meget flot.
Jeg hapsede hendes idé da vi kom hjem, og gik straks i gang med pensel og maling! og dette var hvad der kom ud af det.



- Kristina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar