Andre blogs vi følger

tirsdag den 23. juli 2013

GIVE AWAY!!!!

Så er det tid til en give away igen, og denne gang en af de fede!
Vi har fået en af Maja Hansens bøger i overskud, og har derfor valgt at lave en give away med den:)
Det er hendes bog "Hæklet frugt & grønt" vi giver væk, det vil sige at det er den nyeste af hendes værker, og den er spæk fyldt med lækre sager!

Der er mulighed for at hækle:

Appelsin
Citron
Lime
Banan
Æble/Pære
Jordbær
Gulerod
Radise
Pastinak
Rødbede
Porre
Græskar
Aubergine
Champignon/Østershatte
Tomat
Hvidløg/Chili
Peberfrugt
Abrikos
Ananas
Vandmelon
Kiwi
Dragefrugt

Så der skulle være mulighed for at finde noget man kunne lave enten til pynt, gave eller i legekøkkenet.

Bogen ser således ud:


Alt hvad du skal gøre for at deltage er:

1) Følg vores blog enten via bloglovin' eller herinde.
2) Like vores facebookside som du finder  her.
3) Skriv en kommentar under dette indlæg med dit navn og din E-mail adresse.

Det er meget vigtigt at I gør ALLE tre ting, ellers er I ikke med i lodtrækningen:)

Vinderen bliver offentliggjort her på bloggen i på søndag d. 28 juli

Held og lykke!:)

Her er nogle af de lækkerier der findes i bogen:)






12 kommentarer:

  1. Jeg opfylder alle tre krav :)

    p-br@live.dk

    SvarSlet
  2. Både følger jer her og liker jer på FB :) Og nu en lille kommentar - og krydsede fingre for at jeg vinder den super fine bog!! :)
    M_Silke@hotmail.com

    SvarSlet
  3. Lækker præmie, jeg er på.
    Signe Koustrup
    s_jepsen@hotmail.com

    SvarSlet
  4. Ajgeertsen@gmail.com navn anja
    følger jer osse

    SvarSlet
  5. Uhhhh sådan en bog har jeg bare ønsket mig så meget så håber at jeg er en heldig vinder <3

    Følger allerede begge steder :)

    God sommer fra Falster

    jusp@hotmail.dk

    www.spuurspot.blogspot.dk

    June

    SvarSlet
  6. Jeg vil rigtig gerne deltage. Jeg følger jeres fine opdateringer via bloglovin' og fb.
    Måske I ku' ha' lyst til at kigge nærmere på min GiveAway? ;-) http://lebahn-unika.blogspot.dk/2013/07/en-isnende-sommer-giveaway.html
    Hej fra Jette
    jettelebahn@gmail.com

    SvarSlet
  7. Det ser da ud som en rigtig lækker bog. Den kunne jeg godt tænke mig at vinde, så jeg sender lige min mail til dig på pb på Facebook som vi har aftalt. Og jeg har trykket synes godt om jeres side og følger jer via Bloglovin. :-)

    SvarSlet
  8. Den bog vil jeg da rigtig gerne vinde. Jeg har hendes andre bøger. Håber jeg bliver den heldige vinder.

    SvarSlet
  9. Hvis jeg vinder denne bog vil jeg give den til min datter Didde, hun er bare så kreativ og vilhave glæde af alt den gode inspiration.

    SvarSlet
  10. Super Give Away -som man da vist ikke kan surfe forbi uden, at deltage i.

    Er klart med, og har yderlig lagt jeres Give Away ind på min blog med link til jeres side.

    http://ti-tommelfingre.blogspot.dk/

    heidiknudsen@bbsyd.dk

    SvarSlet
  11. Den bog vil jeg rigtig gerne vinde. :)

    Lisbeth

    tulletrutmor(a)gmail.com tulletrut.blogspot.com

    SvarSlet
  12. Spændende bog. Vil være dejligt at vinde :-p
    linda.klysner@get2net.dk

    SvarSlet