Andre blogs vi følger

mandag den 15. juli 2013

Hårelastikker DIY

For et par dage siden faldt jeg over Søstrene Grenes fine DIY på hårelastikker eller scrunchies som de også hedder.
Det er de her helt vildt fine elastikker fra 90'erne, som bobler og er ret oversized i forhold til alle andre slags elastikker.
Jeg blev så glad da jeg fandt den her DIY, fordi jeg længe har overvejet at købe dem, men det behøver jeg slet ikke tænke mere over nu hvor jeg selv kan lave den, akkurat som jeg ønsker dem.

"opskriften" er meget simpel, og er fint illustreret på deres blog.

Mit bud på de her scrunchies blev bare helt enkelt og sort.. Det passer til alt, og alt det andet stof jeg ligger inde med, synes jeg ikke lige passer til en på 17:)

I  kan tjekke deres DIY ud her



Dette er mit forsøg på en scrunchie:)



Der er uendelige muligheder :)






- Kristina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar