Andre blogs vi følger

tirsdag den 6. august 2013

Hæklet iPadsleeve

Så er det snart tid til en DIY igen!
Denne gang bliver det en computer/iPad sleeve, som mange sikkert mangler her til skolestart.
Og hvad er bedre end en hjemmelavet og hjemmedesignet en af slagsen?
Jeg er i gang med en iPad sleeve i noget meget træls snor, og ja, det er snor!
Jeg ved faktisk ikke hvad sådan noget snor hedder, men det findes både i Tiger, Søstrene Grene og alverdens andre butikker.
Det er som sagt noget lidt træls og hårdt snor at hækle i, men det giver bare en virkelig fed effekt, og så holder det også meget bedre end almindelig bomuldsgarn.

Jeg tror denne computer sleeve kommer til at koste omkring 40-50 kr. i det hele, så det er jo ikke dyrt for sådan en!

Udover 2 forskellige irriterende snore, har jeg også brugt blå murersnor, som er en del lettere at hækle i.

Men som sagt, så kommer der en DIY når jeg er færdig!:)

Her er nogle billeder af starten:)




Hold jer opdateret:)


- Kristina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar