Andre blogs vi følger

tirsdag den 20. august 2013

Malede dyr til ophæng

Undertrådsdimsen til vores symaskine er gået i stykker, så med alle de ufærdige tanker og produkter jeg har gang i ved symaskinen er sat på standby og jeg håber bare på at sydamen får den fikset hurtigst muligt:)
I mellem tiden bliver jeg jo så nødt til at få min hjerne til at køre på maksimal hastighed, da jeg så bliver nødt til at tænke i nye kreative baner.
Jeg bevægede mig ind i mit lille krea rum og fik øje på nogle plastik dyr som jeg aldrig har fået spraymalet, som var planen.
Tog dem straks ned fra hylden og fandt noget spraymaling.
Dyrene er købt i en "blandet pose" i genbrugen fra deres legetøjsafdeling, til omkring 5-10 kr.
Der var omkring 10 dyr i posen, og de var ganske fine.
Det kan meget godt betale sig at kigge ind i nærmeste genbrug hvis man vil lege lidt med de dyr her, for i de "rigtige" butikker koster de omkring 20-40 kr. pr stk, og for mig er det aaaalt for dyrt, når de bare skal males.

Nå. Men jeg fandt jo de her dyr, og gik ud og sprayede dem med sølv maling, da det var det eneste vi havde. Faktisk ville jeg ha' spraymalet dem allesammen hvide og en blå, men hverken den hvide eller blå duede, så sølv blev det, og det blev ganske fint!:)

Derefter puttede jeg bitte små klatter abesnot under deres fødder og klaskede dem op på væggen:)
Meget simpelt, men meget sødt.
Man kan jo dekorere og placere dyrene som man vil, kun fantasien sætter grænser:)

Her er resultatet så:)





- Kristina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar