Andre blogs vi følger

lørdag den 21. september 2013

Collager

Jeg har i dag gået og tænkt over, hvordan man egentlig laver en meningsfuld og fin collage.
Jeg har aldrig rigtig lavet collager før, kun i de små klasser i skolen, og ja.. de var jo hverken meningsfulde eller specielt fine. Det gik jo i bund og grund bare ud på at blive færdig, så man kunne holde frikvarter:)
MEN! Nu er jeg jo så heldig at jeg skal på den her collage workshop med Julie Munk på lørdag, og jeg glæder mig, og er samtidig en lille smule nervøs, for jeg er fuldstændig på bar bund indenfor det her collage tingeling:)
Jeg har fået at vide at vi skal arbejde lidt med collagens teknikker, komposition, farver, spray osv. så det bliver rigtig spændende!
I kan finde hendes workshop lige her

Det koster 369 kr. for 3 timer.
Og det foregår i Kloster.


Nå.. Men jeg har her til aften været på pinterest, og søgt på collager og hold nu op, hvor er der mange inspirerende og fine collager derinde!
De jeg får lavet på workshoppen, bliver helt sikkert ikke nær så flotte, men øvelse gør vel mester:)

Her er nogle af dem jeg fandt på Pinterest:)






- Kristina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar