Andre blogs vi følger

tirsdag den 17. september 2013

Flag med tape

Jeg synes mit hoved eksploderer med gode ideer for tiden, og det er jo skønt, men 24 timer er slet ikke nok timer at have i et døgn, når man ligesom jeg, helst skal være færdig med det hele inden jeg trygt kan falde i søvn. Men men men! I dag har jeg så fået lavet en helt vildt sød flagranke ud af tape fra søstrene grene. De har fået noget vildt sødt og fint tape hjem, og der er endda stoftape imellem! Virkelig sejt. 
I har nok set disse ranker før, men jeg måtte også prøve. De er enkle, hurtige og super nemme at lave. Man kan bruge dem til hvad som helst.. Gaveindpakningspynt, vasepynt, vægpynt, dørpynt, ja.. Næsten alt:)

Tror jeg gav omkring 6 kr. For hver rulle tape, så det er jo lige til at overkomme:)



- Kristina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar