Andre blogs vi følger

søndag den 29. september 2013

Svampe af ler

Jeg har helt glemt at vise jer mine ler svampe, som jeg kreerede i sidste uge:)
Vi er gået lidt i svampe mood herhjemme, og alt det kreative vi får lavet er næsten svampe:) ej. Men vi får lavet masser af forskellige svampe ud af forskellige materialer. Jeg har både lavet nogle små nogle i ler og nogle i stof, eller det vil sige 1 i stof indtil videre.. Dem får i at se senere:)

Jeg har brugt noget selvhærdende ler i hvid fra CC hobby, tror sådan en pakke kostede omkring 100 kr.

Jeg lavede hatten og stilken hver for sig, så jeg kunne male mere præcist.
Mine er ikke ret store, de er omkring 7-8 cm de højeste af dem, men man kan jo sagtens lave dem større!:)

Jeg har brugt lidt vand til at udjævne leret når jeg former, så hele processen bliver lidt nemmere og lidt pænere.

Derefter har det fået lov at tørre et døgns tid, og så har jeg malet dem og limet dem sammen.


- Kristina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar