Andre blogs vi følger

tirsdag den 13. maj 2014

Broderede julehjerter








I går aftes faldt jeg over et billede på instagram, hvor der var en der havde lavet de fineste julehjerter ud af gamle broderier.
Jeg måtte straks i gang i dag, og nu er der 10 styks færdige julehjerter, lige til at hænge op:)
Det er super enkelt, og meget lige til.
Det eneste du skal bruge er jo egentlig en saks, et broderi, et mønster på et hjerte og en symaskine.
Jeg har syet mine med zig-zag sting, det synes jeg giver et flot finish, men det er jo smag og behag:)

Egentlig havde jeg det lidt skidt med at klippe i et broderi der er lavet så perfekt, som det her var, det er trods alt et kæmpe stykke håndværk, men når man nu ikke kender personen eller historien om broderiet, så går det lige, gør det ikke?😬😬




Ingen kommentarer:

Send en kommentar